سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]
تبلیغات تلویزیونی در مورد لینوکس دسک‌تاپ افزایش می‌ی - پویا رد هت

  پویا انصاری  
 



Michael Robertson مدیر ارشد اجرایی همیشه هوشیار شرکت Linspire متذکر شده است که هم اکنون برنامه‌های تبلیغاتی دسک‌تاپ در شمال وجنوب در پر بیننده‌ترین زمان پخش می‌شود. Robertson گزارش داد که هم در آمریکای شمالی و هم در مکزیک، آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی در مورد کامپیوترهای دسک‌تاپ لینوکس کار خود را شروع کرده‌اند.

از PCWorldIran، شرکت آی‌بی‌ام طی دو سال گذشته همین کار را برای سرورهای لینوکس انجام می‌داده است، اما تا آنجا که Robertson خبر دارد، قبلا هیچ نوع آگهی تبلیغاتی در مورد لینوکس دسک‌تاپ در تلویزیون مشاهده نکرده بود.

Robertson گفت: تلویزیون بهترین نشانه خط فکری مردم است. هم اکنون دو آگهی تبلیغاتی تلویزیونی جدید در مورد کامپیوترهای دسک‌تاپ لینوکس پخش می‌شوند که می‌توانند کاری را که آگهی‌های شرکت آی‌بی‌ام برای سرورهای لینوکس انجام داد، برای لینوکس دسک‌تاپ انجام دهد.

وی نوشت: چنین تبلیغاتی به افزایش سطح آگاهی مردم از امکانات لینوکس کمک می‌کند. Robertson اینطور افزود که: وقتی کارم را با Linspire شروع کردم، خیلی‌ها در مورد کاربرپسند بودن لینوکس برای استفاده دسک‌تاپ تردید داشتند. ما تلاش بسیاری کردیم تا لینوکس را آسان و کاربر پسند کرده و این گونه تردیدها را از بین ببریم. در حال حاضر آنچه که در انتخاب لینوکس اهمیت بیشتری دارد تعلیم و آموزش به افرادی است که فقط در دنیای ویندوز بزرگ شده‌اند. آنها باید بدانند که جایگزین‌های کاملتری هم وجود دارد که حتی مزایای بیشتری هم دارند. با وجود اینکه Robertson می‌داند که آموزش به دنیا در مورد اینکه لینوکس دسک‌تاپ عملی و کارآمد است. فقط از طریق تبلیغات تلویزیونی چند شرکت امکان پذیر است. ولی شدیدا معتقد است که تبلیغات تلویزیونی جدید و تبلیغاتی این چنین که قطعا ادامه خواهند داشت، در مجموع در گسترش و توسعه آگاهی مردم از جایگزین‌های دیگر ویندوز موثر است.

این دو تبلیغ عبارتند از: تبلیغ شرکت Sub500 در آمریکای شمالی (Robertson این آگهی را یک قطعه جالب تلویزیونی می‌داند که به قابلیت دسک‌تاپ‌های لینوکس تاکید می‌کند) و تبلیغ شرکت Elektra در بخش جنوبی که با یک آگهی تبلیغی برای اسپانیایی زبان‌ها همراه است.

Robertson بیان کرد: از آنجا که اکثر خانواده‌های آمریکای لاتین در حال حاضر برای اولین بار است که کامپیوتر می‌خرند، Elektra در آگهی‌هایش به این مطلب تاکید دارد که این دستگاه چندکاره است و می تواند نیازهای کل خانواده را برطرف نماید. شرکت Elektra با ما تماس گرفت و گفت که تمامی کامپیوترهای Linspire موجود در انبارهایشان را فروخته‌اند و اشاره کرد که علت هیجان در مورد لینوکس های دسک‌تاپ در بازارهای نوظهور همین مساله است.

وی با بیان این مطلب به سخنان خودخاتمه داد: همزمان با رشد تقاضای لینوکس دسک‌تاپ، شما شاهد این خواهید بود که شرکت‌های بیشتری سعی می کنند که کار شرکت‌های Flektra و Sub500 که در این زمینه پیشگام بوده‌اند، را ادامه دهند.


 
  موضوعات یادداشت  
چهارشنبه 83 آبان 27 ساعت 9:40 عصر

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل
موضوعات
9283: کل بازدید
4 :بازدید امروز
 
آرشیو
 
لوگوی خودم
تبلیغات تلویزیونی در مورد لینوکس دسک‌تاپ افزایش می‌ی - پویا رد هت
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 
اشتراک
 
 
عکس رفقام
 
رفقام
ONLYPOUYA
 
آوای آشنا
 
طراح قالب