سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
شخص با انصاف، یاران و دوستان بسیاری دارد . [امام علی علیه السلام]
لینوکس مجموعه نرم‌‏افزار جدیدی را به بازار عرضه می‌‏کند - پویا رد هت

  پویا انصاری  
 

شرکت لینوکس قصد دارد, با سرمایه‌‏گذاری 40 میلیون دلاری فعالیت‌‏های خود را هرچه بیشتر افزایش دهد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، به نقل از ایلنا, همچنین این شرکت اعلام کرده است؛ یک سیستم ذخیره مقیاس‌‏پذیر را برای استفاده در سیستم‌‏های محاسباتی LINUX NETWORKS به بازار عرضه خواهد کرد.
گفتنی است, هر دو اقدام فوق به این شرکت کمک می‌‏کند با بهره گرفتن از سیستم‌‏های خوشه‌‏بندی خود هر چه بیشتر در بازار فعالیت‌‏های بازرگانی نفوذ کند.
طبق این گزارش, تا به حال بسیاری از شرکت‌‏ها و سازمان‌‏های دولتی که نیاز شدیدی به سیستم‌‏های محاسباتی یکپارچه و منسجم دارند, به محصولات لینوکس روی آورده‌‏اند.
سیستم ذخیره لینوکس که به زیلو معروف است, نرم‌‏افزار مهمی محسوب می‌‏شود ؛ چرا که شرکت مذکور توانسته با نگه داشتن قیمت نرم افزار زیلو در سطح متوسط کاربردهای آن را تا حد زیادی افزایش دهد.
آندره بینگ هام, سخنگوی شرکت لینوکس می‌‏گوید: اقدام شرکت‌‏ها در جهت خوشه‌‏بندی کاربردهای بازرگانی و تولید نرم‌‏افزارهای چند منظوره و منسجم در نوع خود یک تحول اساسی محسوب می‌‏شود و ما امیدواریم در آینده فعالیت‌‏های خود را هرچه بیشتر گسترش دهیم.
شایان ذرک است, شرکت لینوکس نت ووکس که یک شرکت خصوصی است با سرمایه‌‏گذاری40 میلیون دلاری و تهیه منابع مالی خود از طریق فروش سهام, هم محصولات خود را گسترش می‌‏دهد و هم حضور خود در بازارهای خارجی تقویت می‌‏کند.


 
  موضوعات یادداشت  
شنبه 83 آبان 23 ساعت 8:6 عصر

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل
موضوعات
9299: کل بازدید
20 :بازدید امروز
 
آرشیو
 
لوگوی خودم
لینوکس مجموعه نرم‌‏افزار جدیدی را به بازار عرضه می‌‏کند - پویا رد هت
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 
اشتراک
 
 
عکس رفقام
 
رفقام
ONLYPOUYA
 
آوای آشنا
 
طراح قالب