سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لینوکس مجموعه نرم‌‏افزار جدیدی را به بازار عرضه می‌‏کند - پویا رد هت

  پویا انصاری  
 

شرکت لینوکس قصد دارد, با سرمایه‌‏گذاری 40 میلیون دلاری فعالیت‌‏های خود را هرچه بیشتر افزایش دهد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، به نقل از ایلنا, همچنین این شرکت اعلام کرده است؛ یک سیستم ذخیره مقیاس‌‏پذیر را برای استفاده در سیستم‌‏های محاسباتی LINUX NETWORKS به بازار عرضه خواهد کرد.
گفتنی است, هر دو اقدام فوق به این شرکت کمک می‌‏کند با بهره گرفتن از سیستم‌‏های خوشه‌‏بندی خود هر چه بیشتر در بازار فعالیت‌‏های بازرگانی نفوذ کند.
طبق این گزارش, تا به حال بسیاری از شرکت‌‏ها و سازمان‌‏های دولتی که نیاز شدیدی به سیستم‌‏های محاسباتی یکپارچه و منسجم دارند, به محصولات لینوکس روی آورده‌‏اند.
سیستم ذخیره لینوکس که به زیلو معروف است, نرم‌‏افزار مهمی محسوب می‌‏شود ؛ چرا که شرکت مذکور توانسته با نگه داشتن قیمت نرم افزار زیلو در سطح متوسط کاربردهای آن را تا حد زیادی افزایش دهد.
آندره بینگ هام, سخنگوی شرکت لینوکس می‌‏گوید: اقدام شرکت‌‏ها در جهت خوشه‌‏بندی کاربردهای بازرگانی و تولید نرم‌‏افزارهای چند منظوره و منسجم در نوع خود یک تحول اساسی محسوب می‌‏شود و ما امیدواریم در آینده فعالیت‌‏های خود را هرچه بیشتر گسترش دهیم.
شایان ذرک است, شرکت لینوکس نت ووکس که یک شرکت خصوصی است با سرمایه‌‏گذاری40 میلیون دلاری و تهیه منابع مالی خود از طریق فروش سهام, هم محصولات خود را گسترش می‌‏دهد و هم حضور خود در بازارهای خارجی تقویت می‌‏کند.


 
  موضوعات یادداشت  
شنبه 83 آبان 23 ساعت 8:6 عصر

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل
موضوعات
11036: کل بازدید
134 :بازدید امروز
 
آرشیو
 
لوگوی خودم
لینوکس مجموعه نرم‌‏افزار جدیدی را به بازار عرضه می‌‏کند - پویا رد هت
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 
اشتراک
 
 
عکس رفقام
 
رفقام
ONLYPOUYA
 
آوای آشنا
 
طراح قالب